მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-ჩეკლისტი
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით:
ჩვენ შევქმენით ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო,ჟურნალი,სქემა,რომელშიც მოცემულია კონკრეტულად ინსტრუქცია,არის მინიშნებები რომლის წაკითხვის შემდეგ ბავშვი დამოუკიდებლად შეძლებს რომ ეს სავარჯიშო შეასრულოს,განივითაროს თვითრეგულირების უნარი.
გეგმის შაბლონში სევიტანე დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი,ნიჭიერი და სსსმ ბავშვებისათვის.ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის და მზაობის ბავშვი ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.
პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა მეუბნებარომ გეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილეობას ირებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად უწევთ თანაკლასელების და თვით შეფასება.
ReplyDeleteშეფასება ემყარება დავალების განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს.შეფასებები მოსწალეებს ეხმარება ერთმანეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები